1Переглянути презентацію .http://www.myshared.ru/slide/1328638/
2.Переглянути фільм за посиланнямhttps://www.culture.ru/movies/2715/meri-poppins-do-svidaniya
Успіхів і до зустрічі в новому навчальному році !
1.Написать на подвійному аркуші в лінію
І в.(хлопці)
1.О п'ятій годині ранку мешканці зруйнованого міста в оповіданні Р. Бредбері "Усмішка" вишикувалися в чергу до: а)їдальні, б)вокзалу, в)фабрики г)картини
2.Роберт Шеклі - це:а)американський, б)англійський, в)російський, г)німецький
3,Твір "Міо, мій Міо" з жанром:а)казка,б)повість-казка, в)повість, г)роман
4.У Като було серце:а)льодяне,б) залізне,в)кам'яне
5.Закінчити речення
Невеликий прозовий твір, у якому зображується якась подія (чи епізод) із життя одного або кількох персонажів …
Дайте відповідь на питання
6.«Чи треба вчитися дітям в школі?»(за романом М.Енде). Як ви ставитеся до сучасних умов навчання?
7.7.З якого твору рядки?
а)Дракониха переслідувала його по п’ятах, однак їй ніяк не вдавалося піймати меткого хлопчика. Це страшно злило її, і з люті вона навіть узялася червоно-зеленими плямами, а на тілі вискочили гулі та бородавки»
б)Лондонська поліція розшукує десятирічного Бу Вільгельма Ульсона, що вчора о шостій годині вечора зник зі свого дому на Упландській вулиці, тринадцять. У Бу Вільгельма Ульсона чорнявий чуб, блакитні очі, а того вечора на ньому були короткі брунатні штани, сіра вовняна сорочка і червона шапочка. Звістки про зниклого просимо надсилати черговим поліційних дільниць».
8.Написати листа літературному герою із вивчених творів (0,5 сторінки)
1, Мешканці зруйнованого міста в оповіданні Р. Бредбері "Усмішка" вишикувалися в чергу, щоб: а)отримати роботу, б)купити ліки,в)плюнути в картину,г)дістати їжу
2.Лірой Кліві в оповіданні Р. Шеклі "Запах думок" за фахом був: а)пілотом, б)лікарем
4.Міо вибрався з в'язниці за допомогою: а)шапки-невидимки,б)зачарованих птахів, в)невидимого плаща з чарівної тканини,г)пляшки, закритої гілкою
5.Закінчити речення
Різновид художньої літератури, заснований на вигадці, творчій уяві, фантазії …
.Дайте відповідь на питання
6. «Чи треба вчитися дітям в школі?»(за романом М.Енде). Як ви ставитеся до сучасних умов навчання?
7.З якого твору рядки?
а)“Відчувши смак свободи, діти в один голос прокричали голосне «ура».”
б)“Я вже давно живу в Країні Далекій. Я рідко згадую той час, коли мешкав на Упландській вулиці.”
8.Написати листа літературному герою із вивчених творів (0,5 сторінки)
1. Переглянути презентацію за посиланням https://www.slideshare.net/ninabondarchuk/ss-44431948?next_slideshow=1
2.Читати "Конрад, або дитина з бляшанки"ст.212-221 або онлайн за посиланнямhttps://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=1336. Знати зміст
Переглянути відео за посиланням «Біографія Міхаеля Енде»:https://www.youtube.com/watch?v=VtWw1S_W0NU
1. Написати в зошит твір- роздум(1- 1,5 сторінки) на одну з тем
а) Взаємодопомога і дружба - рушійні сили в житті кожного
б)Сім'я - це найкраще, що у мене є
в) Чи хотів (ла) би я мати такого друга, як Міо ?
Ка́зка — це народно-поетичний або писемно-літературний твір про вигадані події, осіб, іноді за участю фантастичних сил.
2.Записати визначення в зошит і знати
1)Казкова повість про пригоди хлопчика у чарівній країні називається …
2)«Стокгольмська поліція розшукує дев'ятирічного …»
3)Міо, мій Міо,- сказав мій тато-король - оце твій кінь, а звати його…
4) Бабуся Нонно дала мені … плаща, а Юм-Юмо-ві ....
5)Але знай, є ще країна, що зветься ... А хто там живе? – спитав я. – Лицар …6)Астрід Ліндгрен народилася у невеличкому містечку …
Домашнє завдання: розподіліть героїв у 2 групи (письмово)
ІІ гр.Світ зла і темряви:
3.Прочитати або прослухати аудіокнигу, або переглянути фільм онлайн "Міо, мій Міо". https://www.youtube.com/watch?v=JqMNexF51Ug
1.Дати відповіді на запитання (письмово, 2б.за відповідь на одне питання)
1.Чому автор називає своє оповідання «Запах думки», а не, наприклад, «Пригоди Лероя Кліві»?
Тема – розповідь про аварійну ситуацію в космосі. Зустріч неозброєної людини з тваринами – телепатами на невідомій планеті, поведінка героя в непростій ситуації та успішний вихід із неї завдяки своєму розумові та кмітливості.
Ідея – віра в перемогу людини її розуму.
Головна думка оповідання Р. Шеклі :ствердження думки про необмежені можливості людського розуму, віра в його перемогу за будь-яких умов.
іменник Кліві
2 прикметника Сильний, винахідливий
3 дієслова Бореться, думає, уявляє,
довільний рядок Дає планеті бій
іменник Переможець
1.Виконайте тести (письмово) - правильна відповідь 1.5 б
1)Лерой Кліві був:а) льотчиком,б)поштмейстером, в)поштовим перевізником
2)Герой потрапив на планету:а)З-М-22,б)З-М-24,в)З-М-33
3)Яку тварину першою побачив Кліві:а)вовка, б)пантеру,в)білку
4)Що незвичного було у тваринах:а)вони були без очей і носа;б)вони були без очей і вух,
в)вони були без вух і хвоста;
5)Як тварини знаходили свою жертву:а)за допомогою телепатії, б)за допомогою розуму,
в)за допомогою нюху
6)Яка думка непокоїла Кліві:а)що він не зможе вчасно доставити пошту;б)що він ніколи не повернеться на Землю,в)що він буде першою людиною, яку з’їли на цій планеті.
7)Що врятувало героя від розлючених звірів:а) кущ,б)птах,в)вогонь
8)Чи вдалося Лерою зберегти пошту:а)так,б)частково,в)ні
2.Дібрати приклади цитат за змістом до рис характеру Лероя Клів (письмово):
Сильний:
Спостережливий, мислячий:
Цінує життя:
Домашнє завдання:прочитати оповідання "Запах думок", ст.204-215,знати зміст.
1)В "Усмішці "розповідається про події: а)в теперішнього,б)минулого ,в)майбутнього
2)Герої твору пережили: а)війну, б)екологічну катастрофу,в)землетрус
3)Натовп зібрався на :а)фестиваль,б)концерт,в)ярмарку
4)Люди хотіли: а)спалити картину,б)плюнути на неї,в)зберегти
5)Мова йде про картину :а) "Таємна вечеря", б)"Мона Ліза",в)"Мадонна"
6)"Вона гарна" сказав: а)Грісбі,б)натовп, в)Том
7)Головного героя звали : а)Том, б)Бен; в)Джип
Домашнє завдання: виписати з тексту цитати до образу Тома (письмово)
2 .Переглянути фільм за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=d_knEejU13s
1. Літературний диктант «Так – Ні»(письмово). Підтвердьте або заперечте твердження.
1. Сліпа дитина народилася в багатій сім’ї.
2. Усі відразу помітили сліпоту немовляти
3. Максим Яценко воював в Італії з Гарібальді.
4. Спочатку дядько Максим не звертав увагу на сліпу дитину.
5. Помітивши захоплення сина музикою, мати придбала скрипку.
6. Петро і Евеліна познайомилися в саду
7. У підготовці Петруся до життя велика увага приділялася фізичним вправам
8. У домі Попельських лунала класична музика.
9.Головний герой все життя прожив з мамою та дядьком.
10.Петро Попельський відвідав Почаєвську лавру
11.Петро вмів грати на фортепіано
12.Автор твору "Сліпий музикант" Джек Лондон
2.Розглянути репродукції картин
Пітер Брейгель (Старший) «Сліпі»
3.Це цікаво прочитати1568 року видатний живописець Пітер Брейгель (Старший) намалював картину «Сліпі». Вона втілює образ людства, що заблукало в бездуховності. Своїм твором художник стверджує, що люди повинні внутрішньо прозріти і знайти вихід. Про це пише у своїй повісті й Володимир Короленко.
1843 року Тарас Шевченко намалював образ сліпого бандуриста, який передував однойменній поемі. Український геній розкрив глибоку життєву драму народного митця, але водночас підкреслив у ньому й велику духовну силу, поетичне відчуття краси, яку він несе у світ.
Висновок.Короленко стверджує, що людина завжди може досягти реалізації в житті, якщо вона зосередиться не на своєму горі, не на болісних переживаннях, а знайде духовну мету існування. Петро Попельський знайшов таку духовну мету - це мистецтво (музика), що веде його до пізнання світу й самого себе. Подружнє життя з Евеліною і народження сина - не сліпого, а зрячого - стали для Петра винагородою за його болісні шукання.
Домашнє завдання:продовжити речення (письмово):
Найбільше в цій історії мене зачепило за живе те, що…
Музика, мистецтво мають вплив.....
Людське щастя поляга в тому....
1.Як звали брата матері Петра?
2. Ім’я матері головного героя.
3.Яка фізична вада була у дядька головного героя?
4. На якому музичному інструменті грав Йохим?
5. Яку пісню заспівав Йохим?
6. Як звали подружку Петра?
7. Де відбувся дебютний виступ Петра ?
8. Імена дзвонарів.
9. З ким Петро відправився у мандри?
10.На якому музичному інструменті грав віртуозно головний герой?
11.Хто став дружиною Петра Попельського?
12.За жанром "Сліпий музикант"?
3.Історія створення повісті(це цікаво прочитати)У повісті знайшли відбиток спогади Володимира Короленка про матір (невипадково героїню звати Евеліна), перебування на Волині, Житомирщині, Рівненщині, відвідування Почаївської лаври і Саровського монастиря (на Тамбовщині). Хоча твір уперше з’явився в газеті «Русские ведомости» 1886 року, письменник неодноразово повертався до нього, вводив нові епізоди й образи. Навіть у 1917 році він переробляв деякі сторінки повісті і писав про це одному зі своїх друзів: «Моїм головним художнім завданням було не тільки відтворення психології сліпого, а й відображення загальнолюдської мрії за ідеалом, туги за повнотою людського існування».
4.Ключові моменти духовного зростання Петра (записати в зошит)
Народження — сліпота — турбота матері й дядька — заглиблення в себе — замкнутість — розгубленість — перебування серед сліпих співців — відродження душі — перший концерт.)
Домашнє завдання:дібрати цитати з тексту підручника (ст.126-136) для характеристики героїв повісті (Анна Михайлівна, Максим Яценко, Евеліна, записати в зошит ).
9,Йдучи Білою пустелею, Білл та його товариш були:а)веселі;б)сильні;в)стомлені
10.ДжекЛондонбуввідомий...... письменник:а)американський;б)англійський;в)ірландський
Головна думкаЛюдина кидає виклик смерті та перемагає її. Сильна воля допомагає людині зробити навіть неможливе.
ПроблемиПроблеми людської гідності, життя і смерті, вірності у дружбі чи здатність зрадити її.
– Як ви гадаєте, чому автор назвав оповідання саме так?
– Який із варіантів перекладу оповідання – «Жага до життя» чи «Любов до життя»? – здається вам таким, що більш влучно розкриває головну думку твору? (Любов – внутрішній духовний потяг до чого чи до кого-небудь. Жага – надзвичайно сильне бажання, пристрасне прагнення, почуття).
Вершиною людської гідності є здатність захистити слабшого, вірність дружбі, законам товариськості, гуманізм у стосунках між людьми. Такими були улюблені герої Джека Лондона. Таким був і він сам.
Гарріс — із іронією: «Мій юний друг».
Джек — з любов'ю: «Мій друже Дік. Мій любий друже Дік!»
Том — з повагою: «Капітане Діку, мої товариші і я — віднині ваші матроси. Все, що ми здатні зробити за вашими наказами, зробимо!»
Місіс Уелдон — з довірою, впевненістю: «Так на судні є капітан — капітан Дік Сенд! Прошу це пам'ятати. І знайте — він зуміє добитися послуху від кожного!»
Ім'я та прізвище:
Місце народження:
Батьки:
Вік:
Виховання і освіта:
Мрії та професійний вибір:
Что тени вымысла плоть обретут для нас,
Что поплывет судно, громадней «Грет-Истерна»,
Что полюс покорит упрямый Гаттерас,
Что новых ламп лучи осветят тьму ночную,
Что по полям пойдет, влекомый паром, Слон,
Что «Наутилус» нырнет свободно в глубь морскую,
Что капитан Робюр прорежет небосклон.
Свершились все мечты, что были так далеки.
Победный ум прошел за годы сотни миль;
При электричестве пишу я эти строки,
И у ворот, гудя, стоит автомобиль;
На полюсах взвились звездистые знамена;
Семья «Титаников» колеблет океан;
Подводные суда его взрезают лоно,
И в синеву, треща, взлетел аэроплан.
1.Відображення одного предмета через інший називаться
алегорія,Б) сатира;В) іронія;Г) гумор.
2.Коротке, переважно віршоване, алегоричне оповідання, в якому закладено повчальний зміст:А)новела, байка, в) повість, г)оповідання
3.Назвіть байку І.Крилова, з якої взято вислів «Щоб буть музикою, потрібне тут уміння":«Вовк і Ягня»,б)«Бабка і Муравель" «Квартет»;
«Крук і Лисиця».
4.Мораль у байках Езопа подається:А )на початку твору;
Б )у середині твору;
5.Художній прийом перенесення властивостей людей на тварин, рослин, предмети:А) гротеск;
В) персоніфікація;
Г )градація.
6.Езоп відзначався: А) вродою;
В) силою;
Г) багатством.
7.«Батьком байки» уважають:
А)Гомера;
ВЕзопа;
ГТіртея.
8.Батьківщина байки:
А)Давній Єгипет;
- 9.Крилов та Езоп - це....
- 10.Російським байкарем є.....
- 2. Переглянути презентаціюhttps://naurok.com.ua/prezentaciya-moralni-problemi-v-baykah-i-krilova-yaskravist-alegorichnih-obraziv-54477.html
- 3.Це цікава прочитатиБайка століттями накопичувала безцінний досвід поведінки людей, їх вчинків, характерів. Люди, читаючи ці твори, запам’ятовували якісь фрази, вирази і починали використовувати у своїй лексиці. Тобто багато байок стали джерелом крилатих виразів. Що таке афоризми, крилаті вирази? Пригадайте, з російської мови ми роздивлялися це в цьому році.
- Домашнє завдання:уявіть, що ви адвокат. Спробуйте захистити Ягня і знайдіть у тексті байки докази для його виправдання.(записати)
(А Васька слушает да ест («Кот и Повар»)
Употребляется по отношению к человеку, который, не оспаривая обращенных к нему доводов, продолжает делать по - своему.
А ларчик просто открывался. («Ларчик»)
Употребляется в отношении найденного простого решения вопроса, поначалу казавшегося сложным.
Ай, Моська! Знать, она сильна, что лает на слона. («Слон и Моська»)
Употребляется по отношению к человеку, ругающему вышестоящие инстанции или того, кто в каком -либо отношении сильнее, пользуясь своей безнаказанностью.
Как белка в колесе. («Белка»)
Употребляется по отношению к человеку, находящемуся в постоянных хлопотах (иногда без видимого результата).
Если голова пуста, то голове ума не придадут места («Парнас»)
Употребляется по отношению к глупому человеку.
Зелен виноград («Лисица и Виноград»)
Употребляется для выражения мнимого презрения к тому, чего нет возможности достигнуть.
И моего хоть капля меду есть. («Орел и Пчела»)
Употребляется в случаях, когда говорится о личном вкладе в какое-либо об
1.Виконайте тести (письмово) - правильна відповідь 1.5 б
1)Лерой Кліві був:а) льотчиком,б)поштмейстером, в)поштовим перевізником
2)Герой потрапив на планету:а)З-М-22,б)З-М-24,в)З-М-33
3)Яку тварину першою побачив Кліві:а)вовка, б)пантеру,в)білку
4)Що незвичного було у тваринах:а)вони були без очей і носа;б)вони були без очей і вух,
в)вони були без вух і хвоста;
5)Як тварини знаходили свою жертву:а)за допомогою телепатії, б)за допомогою розуму,
в)за допомогою нюху
6)Яка думка непокоїла Кліві:а)що він не зможе вчасно доставити пошту;б)що він ніколи не повернеться на Землю,в)що він буде першою людиною, яку з’їли на цій планеті.
7)Що врятувало героя від розлючених звірів:а) кущ,б)птах,в)вогонь
8)Чи вдалося Лерою зберегти пошту:а)так,б)частково,в)ні
2.Дібрати приклади цитат за змістом до рис характеру Лероя Клів (письмово):
Сильний:
Спостережливий, мислячий:
Цінує життя:
2..Прочитати оповідання "Запах думок", ст.204-215, або прослухати аудіокнигуhttps://www.youtube.com/watch?v=kRTuJRYjehc
1)В "Усмішці "розповідається про події: а)в теперішнього,б)минулого ,в)майбутнього
2)Герої твору пережили: а)війну, б)екологічну катастрофу,в)землетрус
3)Натовп зібрався на :а)фестиваль,б)концерт,в)ярмарку
4)Люди хотіли: а)спалити картину,б)плюнути на неї,в)зберегти
5)Мова йде про картину :а) "Таємна вечеря", б)"Мона Ліза",в)"Мадонна"
6)"Вона гарна" сказав: а)Грісбі,б)натовп, в)Том
7)Головного героя звали : а)Том, б)Бен; в)Джип
Домашнє завдання: виписати з тексту цитати до образу Тома (письмово)
2 .Переглянути фільм за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=d_knEejU13s
Літературна гра «Перевір себе» (письмово)
1. Брат матері Петра.
2. Ім’я матері головного героя.
3. На якому музичному інструменті грав Йохим?
4. Яку пісню заспівав Йохим?
5. Як звали подружку Петра?
6. Де відбувся виступ сліпого музиканта?
7. Імена дзвонарів.
8. З ким Петро відправився у мандри?
1. Літературний диктант «Так – Ні»(письмово). Підтвердьте або заперечте твердження.
1. Сліпа дитина народилася в багатій сім’ї.
2. Усі відразу помітили сліпоту немовляти
3. Максим Яценко воював в Італії з Гарібальді.
4. Спочатку дядько Максим не звертав увагу на сліпу дитину.
5. Помітивши захоплення сина музикою, мати придбала скрипку.
6. Петро і Евеліна познайомилися в саду
7. У підготовці Петруся до життя велика увага приділялася фізичним вправам і їзді на коні.
8. Петро Попельський став талановитим музикантом
а)основні етапи життя Петра Попельського (Дитинство і отроцтво, юність, зрілість). Подумати, яким кольором можна зобразити кожен етап.
б)ключові моменти духовного зростання Петра Попельського
(Народження- сліпота- турбота матері й дядька – заглиблення в себе – замкнутість – розгубленість – перебування серед сліпих співців – відродження душі – перший концерт)
Дати відповіді на запитання (усно)
- Для чого створена людина? Чи завжди людина здатна йти наперекір обставинам? Що становить щастя людини? Як їй стати щасливою?
-Як ви думаєте, чи став Петро щасливим? У чому його щастя?
08.04Тема Образ Тома, його динаміка. Значення образу Джоконди ("Усмішка)
1.Ст.201, прочитати, розглянути репродукцію картини "Мона Ліза(Джоконда)"(усно)
2.Дібрати 3-4 прикметника для визначення усмішки Джоконди (письмово)
3.Закінчити речення одним словом, що характеризує Тома (письмово)
1)Тонко відчуває....2)Має здоровий....3)Не зіпсований......4)Хоче зберегти...5) На початку новели і в кінці він....6)"Але вона ...."
3.Дайте пораду сучасникам "Як можна зупинити сповзання цивілізації у прірву?(2-3речення письмово)або намалювати малюнок до сюжету"Усмішки"
10.04Тема Р.Шеклі "Запах думок"
1.Прочитати оповідання "Запах думок", ст.204-215,знати зміст.
15.04 Тема Утвердження сили людської думки у творі. Духовне й фізичне випробування Кліві (Р.Шеклі "Запах думок")
1.Виконайте тести (письмово) - правильна відповідь 1.5 б
1)Лерой Кліві був:а) льотчиком,б)поштмейстером, в)поштовим перевізником
2)Герой потрапив на планету:а)З-М-22,б)З-М-24,в)З-М-33
3)Яку тварину першою побачив Кліві:а)вовка, б)пантеру,в)білку
4)Що незвичного було у тваринах:а)вони були без очей і носа;б)вони були без очей і вух,
в)вони були без вух і хвоста;
5)Як тварини знаходили свою жертву:а)за допомогою телепатії, б)за допомогою розуму,
в)за допомогою нюху
6)Яка думка непокоїла Кліві:а)що він не зможе вчасно доставити пошту;б)що він ніколи не повернеться на Землю,в)що він буде першою людиною, яку з’їли на цій планеті.
7)Що врятувало героя від розлючених звірів:а) кущ,б)птах,в)вогонь
8)Чи вдалося Лерою зберегти пошту:а)так,б)частково,в)ні
2.Дібрати приклади за змістом до рис характеру Лероя Клів (письмово):
Сильний:
Спостережливий, мислячий:
Цінує життя:
17.04Тема Гуманістичний зміст оповідання Р.Шеклі "Запах думок"
1.Дати відповіді на запитання (усно)
Чому автор називає своє оповідання «Запах думки», а не, наприклад, «Пригоди Лероя Кліві»?У чому схожість оповідань Р. Шеклі «Запах думки» та Р.Д. Бредбері «Усмішка»? Чому в героя ні разу не виникло бажання вбити когось із тварин? Що особисто вам відкрило оповідання «Запах думки»? У чому ви вбачаєте його популярність?Як твори з теми «Образ майбутнього в літературі» допомогли вам зрозуміти теперішнє?
2.Скласти сенкан до образу головного героя(письмово),наприклад:
іменник Кліві
2 прикметника Сильний, винахідливий
3 дієслова Бореться, думає, уявляє,
довільний рядок Дає планеті бій
іменник Переможець
22.04.Тема А. Ліндгрен "Міо, мій Міо"
1.Прочитати за підручником,ст 221-223
2.Прочитати або прослухати аудіокнигу, або переглянути фільм онлайн "Міо, мій Міо". Знати зміст
24.04.Тема Моральні цінності в повісті А. Ліндгрен "Міо, мій Міо"
1.ПОВТОРИМО
Ка́зка — це народно-поетичний або писемно-літературний твір про вигадані події, осіб, іноді за участю фантастичних сил. Повість — епічний прозовий твір (рідше віршований), який характеризується однолінійним сюжетом, а за широтою охоплення життєвих явищ і глибиною їх розкриття посідає проміжне місце між романом та оповіданням
2.Записати визначення в зошит
1)Казкова повість про пригоди хлопчика у чарівній країні називається …
2)«Стокгольмська поліція розшукує дев'ятирічного …»
3)Міо, мій Міо,- сказав мій тато-король - оце твій кінь, а звати його…
4) Бабуся Нонно дала мені … плаща, а Юм-Юмо-ві ....
5)Але знай, є ще країна, що зветься ... А хто там живе? – спитав я. – Лицар …6)Астрід Ліндгрен народилася у невеличкому містечку …
4.Розподіліть героїв у 2 групи (письмово)
І гр.Сонячний світ добра:
ІІ гр.Світ зла і темряви:
1. Написати в зошит твір(1- 1,5 сторінки) на одну з тем
а) Взаємодопомога і дружба - рушійні сили в житті кожного
б)Сім'я - це найкраще, що у мене є
в) Чи хотів (ла) би я мати такого друга, як Міо ?
08.05.Тема Енде "Джим гудзик та машиніст Лукас"
Переглянути відео за посиланням «Біографія Міхаеля Енде»:https://www.youtube.com/watch?v=VtWw1S_W0NU
Головна думка твору:утвердження таких моральних цінностей, як дружба, кохання, сім’я, повага до інших, любов до батьківщини;цікаво пізнавати світ, долати свій страх перед невідомим.
1.Виписати в зошит:
Герої:
Місця дії:
Казкові елементи:
1.Продовжте речення (письмово):
- Чудова історія, і зовсім не випадково саме з “Джима Ґудзика…” почалася
всесвітня слава Міхаеля Енде...
- Негативні герої волею автора стають...
Мені сподобався тому, що …....
Твір має “ відкритий фінал”, то можливо його.........
(написать на подвійному аркуші в лінію)
Образ майбутнього в літературі. Сучасна література. Зростання і взамини зі світом
І в.(хлопці)
1.О п'ятій годині ранку мешканці зруйнованого міста в оповіданні Р. Бредбері "Усмішка" вишикувалися в чергу до: а)їдальні, б)вокзалу, в)фабрики г)картини
2.Роберт Шеклі - це:а)американський, б)англійський, в)російський, г)німецький
3,Твір "Міо, мій Міо" з жанром:а)казка,б)повість-казка, в)повість, г)роман
4.У Като було серце:а)льодяне,б) залізне,в)кам'яне
5.Закінчити речення
Невеликий прозовий твір, у якому зображується якась подія (чи епізод) із життя одного або кількох персонажів …
Дайте відповідь на питання
6.«Чи треба вчитися дітям в школі?»(за романом М.Енде). Як ви ставитеся до сучасних умов навчання?
7.7.З якого твору рядки?
а)Дракониха переслідувала його по п’ятах, однак їй ніяк не вдавалося піймати меткого хлопчика. Це страшно злило її, і з люті вона навіть узялася червоно-зеленими плямами, а на тілі вискочили гулі та бородавки»
б)Лондонська поліція розшукує десятирічного Бу Вільгельма Ульсона, що вчора о шостій годині вечора зник зі свого дому на Упландській вулиці, тринадцять. У Бу Вільгельма Ульсона чорнявий чуб, блакитні очі, а того вечора на ньому були короткі брунатні штани, сіра вовняна сорочка і червона шапочка. Звістки про зниклого просимо надсилати черговим поліційних дільниць».
8.Написати листа літературному герою із вивчених творів (0,5 сторінки)
1, Мешканці зруйнованого міста в оповіданні Р. Бредбері "Усмішка" вишикувалися в чергу, щоб: а)отримати роботу, б)купити ліки,в)плюнути в картину,г)дістати їжу
2.Лірой Кліві в оповіданні Р. Шеклі "Запах думок" за фахом був: а)пілотом, б)лікарем
4.Міо вибрався з в'язниці за допомогою: а)шапки-невидимки,б)зачарованих птахів, в)невидимого плаща з чарівної тканини,г)пляшки, закритої гілкою
5.Закінчити речення
Різновид художньої літератури, заснований на вигадці, творчій уяві, фантазії …
.Дайте відповідь на питання
6. «Чи треба вчитися дітям в школі?»(за романом М.Енде). Як ви ставитеся до сучасних умов навчання?
7.З якого твору рядки?
а)“Відчувши смак свободи, діти в один голос прокричали голосне «ура».”
б)“Я вже давно живу в Країні Далекій. Я рідко згадую той час, коли мешкав на Упландській вулиці.”
8.Написати листа літературному герою із вивчених творів (0,5 сторінки)
20.05 Тема К Нестлінгер "Конрад, або дитина з бляшанки"
Чи бувають ідеальні діти?
1. Переглянути презентацію за посиланням https://www.slideshare.net/ninabondarchuk/ss-44431948?next_slideshow=1
2.Читати "Конрад, або дитина з бляшанки" онлайн за посиланнямhttps://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=1336. Знати зміст
22.05 Тема Конрад і його становлення у світі( К Нестлінгер "Конрад, або дитина з бляшанки")Узагальнення та систематизація навчального матеріалу
1Переглянути презентацію .http://www.myshared.ru/slide/1328638/
2.Переглянути фільм за посиланнямhttps://www.culture.ru/movies/2715/meri-poppins-do-svidaniya
Успіхів і до зустрічі в новому навчальному році !
Комментариев нет:
Отправить комментарий